Mysigt!

Mysig dag med Karin, Sara och barnen här hemma. åt en god (något försenad) lunch. Maja har just däckat nu och vi hänger i soffan! det vankas mat snart.
fick hem ett reklamblad från Willys  att man fick köpa 3 paket blöjor och betala för 2. Här ska det shoppas! :) får bli imorron för ikväll hinns det inte med.

Nästa vecka är schemat nästan späckat... Ska ta mig till Knivsta och hälsa på Lena-maria och samtidigt svänga inom jobbet tänkte jag. får ringa dit sen och kolla att det passar om vi kommer. tänkte säga hej till barnen på avdelningen och så :) sötkottar!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, usch, det var verkligen inte det roligaste vi vart med om. Jag önskar verkligen ingen den oron och paniken man kände då! Hon har vart lite smårosslig idag, fick lite kväljningar ikväll, men jag hoppas att det stannar på den nivån. Det var strax efter att jag sprutat in koksalt i näsan så det körde väl ner allt slem tillbaka dit det ska eller något. Men jag lär ju springa några omgångar till vaggan och kolla!

2011-01-20 @ 20:27:22
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0