Ingen nöd

Ok. strax efter att jag postat förra inlägget fick jag en släng av dåligt samvete. och måste därmed försöka vända på det hela till det positiva. vi har så mycket att vara tacksamma över och jag vet att jag inte borde tycka så synd om oss för att vi bor litet. det gör trots allt att vi har råd att vara hemma med Maja längre eftersom vi kan spara dagar, det gör att vi kan spara lite pengar att hitta på roliga saker för sen, vi bor iallafall i markplan och vi har allt vad vi behöver och vi får ha varandra och lilla maja och vi är friska och allt det där. det borde inte gå någon nöd på oss.

Ibland känns det bara så hopplöst på bostadsfronten...



man blir lite gnällig.



Kommentarer
Postat av: Åsa styvmamman

Man får lov att vara gnällig, tänk om man alltid skulle vara nöjd tänk va tråkigt att inte ha nåt att längta efter.Kram

2011-02-01 @ 18:56:49
Postat av: Therese & Agnes

Vännen om 10 år när du har ditt drömhus då kommer du inte ens minnas dessa tankar. You'll get there!

KRAM

2011-02-01 @ 21:01:39
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: sofie

meeen vad är det för liten rumpefis jag skymtar i hörnan :) <3

2011-02-02 @ 10:11:51
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: ingela

Nån dag Sara! Nån dag så sitter vi i våra fina hus med våra underbara män och väluppfostrade barn och njuter :)



(om vi bara kan "spara" till handpenningen!) Haha

2011-02-03 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0