Vårsol

Idag har vi nog haft värmerekord här hemma och vi har varit ute nästan hela dagen. vid 11 kom faster Tina ner hit och vi begav oss ut på en promenix vid elljusspåren. efter halva vägen kom vi fram till att vi borde börja med affären för att sedan möta upp Micke vid Gipen och dricka kaffe, han jobbade där med att hugga ner träd (?)...

Och så lite sömnprat igen dådå..
Maja sov 20 minuter på sitt andra sov och var trött vid 11 som somnade efter närmare en timme i vagnen och sov tio min (10!?) sen ville hon inte mer. vi gick en runda till och sen träffade vi My och hennes lilla Jacob som är tre månader äldre än Maja, blev att vi stod utanför oss och snackade skit i närmare en timme. Högst trevligt och nu hoppas vi på fint väder imorron för då ska vi hänga på lekplatsen o dricka kaffe :)

Maja sov därmed inte. klockan 15 slocknade hon i sin säng och sov i 25 min (!) det är vad hon sovit idag. och konstigt nog är hon inte på kasst humör...
Nu har hon hängt med pappa hem till farmor och farfar för att låna lite mjöl och säga hej :)

det vankas tacopaj ikväll. gott.


Pappabus
110410


Kommentarer
Postat av: Mysan

Va gullig du är Sara, jag blev jätte glad när jag läste. Jag hoppas också på fint väder imorgon, så vi kan träffas. Annars så får ni jätte gärna komma hem till oss och fika :) Kram

2011-04-14 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0