Förkylning på gång?!

fan också. har smått ont i halsen och täppt näsa, lite ont i huvudet och är sådär frusen. vi ska ju föda barn, inte få feber!!!!!

Efter dagens handling så gick vi och la oss på sängen, somnade och sov till nästan halv åtta! och jag är fortfarande helt trött. sitter och dricker te i soffan nu och hoppas att det ska hjälpa lite. Har ingen koll på vad som gäller med trycket om jag får feber (menar typ 38 grader, inte bara pyttefeber) tror jag ska ringa in och höra då iallafall för vad jag kommer ihåg så sa barnmorskan något om det innan, att trycket kan gå upp om man får en infektion i kroppen.

så alltså. sömn och vila. Imorgon lämnar vi in biledn på service dessutom. fst det passar bra för då blir det en hel dag här hemma med bak och fix. handlade ny inredning till toaletten på Ikea idag. nytt fräsht duschdraperi och MÖRKLILA (dlm av min förvåning att Jimmy också tyckte det var fint!) matta och handdukar. toppen!

Sen imorgonkväll kommer Matte och Mickis över på middag och vi ska äta älgstek. MUMS! :D

Nej nu blir det VILA och VILA och VILA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0