Godmorgon

Vaknade relativt utsövd efter en rätt bra natt inatt. solen skiner utanför och jag kämpar med att hålla oron kring allt detta borta. ska träffa Karin och Sara och luncha sen. har ringt till jobbet och förklarat läget, lite bättre än vad jag lyckades göra igår eftersom jag satt inne hos barnmorksan när jag ringde.

imorgon väntar läkarbesök igen och det känns bra att jag fick en tid så snabbt. då får jag nog lite mer klarhet i vad som händer här näst. vem vet hur mycket/lite jag kommer få jobba nu framöver.

jag ska pyssla lite med foton senare idag till vårt resealbum. allt går i lugnets tecken. men hur tar man det lugnt när man inte känner att man gör annat? jag har ju varit hemma hela denna veckan redan, och bara vilat. ändå är trycket så pass högt. så jag undrar vad jag egentligen kan göra åt det på egen hand... men jag försöker iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0