Sista

Sista dagen på 2010 är här. Detta året har UTAN tvekan varit det bästa året i hela mitt liv. Den 25 januari fick vi veta att vi väntade barn, i februari var vi två HELT underbara veckor i thailand, i mars fick vi se dig i magen för första gången, sommaren spenderades i skåne och moster tog studenten. midsommar var vi i göteborg med Matte och Mickis, magen växte. Massa fisketurer i väntan på hösten som kröp nämare och närmare.
den 11 oktober var det jobbigaste och mest fantastiska dagen någonsin. Efter så mycket slit och jobb fick vi äntligen träffa vår maja och den där kvällen i det där rummet kommer för alltid vara den allra viktiagste dagen. Vi blev föräldrar. Sen försvann hösten fortare än fort och plötsligt blev det jul som firades med mamma som blivit mormor och jimmys föräldrar som igen blivit farmor och farfar.

Har umgåts med vänner och träffat nya vänner, sakta sakta tagit klivet in i ett nytt liv. Som Mamma. och inget är sig likt. jag älskar Jimmy djupare och hårdare än någonsin och jag är så lycklig över att ha just honom till sambo.

Man kan bara drömma om att 2011 blir ett lika bra år det också. Under det året kommer Maja växa och bli en liten tös som kryper, sitter, står, äter mat och säkert sätter sian föräldar på alla möjliga test.

Jag kan knappt vänta

2011 here we go!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja vist är det en enda svinstia på morgonen? haha :D lakanet där som jag ligger är jätteäckligt, ammar ofta liggandes på nätterna. Funderar på att lägga handduk eller något under mig, har du något annat tips mot det?

2010-12-31 @ 11:33:35
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0