Tråkdag

Vaknade utvilad och feberfri imorse. Skönt! dagen flöt på så ortroligt långsamt. HATAR att vara hemma från jobbet den där "extra" dagen så hysteriskt tråkigt att jag inte ens kan slappna av och bara hänga hemma och samla ork.

När älskling kom hem hoppade jag på honom och ville åka till ikea en snabbis. Väl där handlade vi nya kuddar (finally!) lite glas men INGET lulllull somm vi faktiskt skulle dit för. När vi äntligen bestämt oss vad vi skulle ha på väggen i vardagsrummet så kläcker CP-jimmy ur sig att han minsann inte vill sätta upp nåt på väggen eftersom vi ska måla om.

Jag började nästan gråta.

Men han har ju så rätt så. sakerna finns ju kvar sen med. Men Åååhh frustration! imorron skulle vi iallafall åka och kolla på färg.

Jag kom även fram till att vi har större lägenhet än vad jag i min lilla skalle tror. Det är bra!


Nu är det fredag i soffan. Blev ganska trött av trippen trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0