Sjukling

var tveksam på febern och om jag skulle jobba imorgon. kände mig ganska bra när jag vaknade. Tänkte att jag nog visst kan gå och jobba imorron, så jag beslöt mig för att tvätta lite. Samlade ihop all tvätt (i tunga tvättkorgen,för jag hittade ingen ikea påse.) och begav mig ut. Kom halvvägs sen klappade jag typ ihop. Svetten bara rann och jag kallsvettades. in med tvätten och hem igen. insåg att jag nog inte alls är så frisk iallafall. ringde Yvonne på jobbet och sa att jag stannar hemma imorron med. SKIT också!

Nu ligger jag i sängen med datorn på magen för förstår inte för allt i världen hur jag ska orka ta mig ner till tvättstugan och hämta hem tvätten igen... ALVEDON NÄSTA


SJUKLING


Kommentarer
Postat av: Ingegerd Lantz

Men uj stakars dig,vad har du fått för något? Hoppas du snart blir kry igen.Många kramar/ Farmor

2009-09-25 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0