Spännande tillvaro?

Det händer spännande saker här hemma idag (läs: ingenting och jag har skittrist) såg att " förlossningskliniken" började på fyran vid två. Shit vad bra tänkte jag då hinner jag fixa lite käk tills dess.
Ville ha mjukt bröd och oboy. såklart finns varken eller hemma pga bantningshysterin som brett ut sig i kyl och safferi på senaste. Istället blev det knäckebröd och en kopp pulverlatte med tobleronesmak. LYCKA!

...dock inte långvarig sådan, hällde upp det efter konstens alla regler och allt blev en enda äcklig klump. utgångsdatum 2008-04. - Tillbaka till knäckebröd alltså.

Bänkar mig framför tv:n och ska slå på boxen. Rött. Rött. rött. nej. fan. bank. byte av batteri. fan. arg...
går ner och börjar pilla bland sladdarna. PYS! FRÄS! och BLIXT!

jag vrålar i min ensamhet och förbannar com hem. Nu funkar inte TVn alls. går inte att starta och inte fan vågar jag pilla mer med sladdarna. Slog av huvudströmmen.

Tänkte sätta mig vid datorn istället, men internet är ju kopplat på samma ställe som tv. Alltså. INGEN TV INGET INTERNET. jag tar mod till mig och pluggar i alla sladdar igen. och slår på strömmen.
HURRA! allt funkar igen!

Nu var det bara 25 min kvar av programmet men iallafall, går ut i köket och ska ta min knäckemacka (som jag egentligen inte alls var sugen på men behövde för att få lite energi) vad hittar jag då? Jo.. sid (läs: liten jobbig kattjävel) står och smackar och slickar i sig mitt messmör.

går surt och sätter mig under filten igen, slänger ut henne först.

Nu är programmet slut och jag är fortfarande hungrig. alvedonen är påväg ur kroppen också. Kan inte jimmy komma hem snart!?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen

Tröttnar du på ungarna, så har du garanterat jobb som krönikör på en tidning, det är skitskoj att läsa din blogg man har alltid ett leende på läpparna

Kram från en trogen läsare

2009-10-03 @ 10:54:54
Postat av: emy

pulverlatte med tobleronesmak!?

UUH!



på något underligt sätt blev jag kaffesugen nu.



:) PH

2009-10-04 @ 10:21:36
URL: http://emyfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0