Lugnet har lagt sig

Nu har jag tackat nej till Lilla Academia.
Jag kan omöjligt arbeta med något jag inte tror 100% på. Det är inte rättvist mot mig och speciellt inte mot barnen. Allt är inte pengar. Trots detta är jag nu skitnervös. Nästa vecka får jag förmodligen veta allt vad jobb gäller så nu hoppas vi att jag får något av de jag har på gång...

Men som sagt, en stor sten har lyfts från mina axlar och nu tar vi nya tag... Solen skiner idag och jag mår bättre. Ringde Karin igår och hon berättade att de skickat hem FYRA barn igår med feber. Så nu var min sjuka ganska glasklar var den kom ifrån.

Planerna för dagen är cityakuten och sen fixa rätt på stenarna i rabatten som jag "lånade" från en byggplats igår när vi var på Willys. SKITBRA. Sladden till kameran ligger i bilen men i em ska jag visa foton på vår fina lilla trädgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0