Magkänsla

Dem ringde igen från Trollskogen. Ville att jag skulle komma på en andra intervju. Det står mellan mig och en tjej till. Pratade med min chef om det hela men min magkänsla säger att jag ska stanna på Tallbacken. Som ju är en arbetsplats jag fullkommligt älskar. Jobbigt ibland. Visst är det så. Men många dagar känns det inte ens som jobb. Det är helt fantastiskt.

Så beslutet blev att jag tackar nej till Trollskogens erbjudande, fortfarande väldigt tacksam för att jag fick komma dit och att de verkar tro på mig.

Men iallafall.... i detta nu tänker jag lite på min magkänsla.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Toppen!!! Vi vill ha dig kvar hos oss :D Kram!

2009-08-15 @ 08:31:27
URL: http://hoseld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0