Sömnlöst

Inatt bestämde jag mig tydligen för att det var tråkigt att sova vidare när klockan var 02. jag var på allvar vaken tills Jimmys klocka ringde 05.45. Sen lyckades jag somna när han gått ner och 06.30 vaknade Maja, tog in henne till mig en stund och vi slummrade tills hon sa "maaamma sooova Maja säng" sagt och gjort så sov vi vidare till strax efter åtta.

När jag lämnat Maja på dagis fick jag i samma veva sms av I som skulle kommit och fikat. Hennes son vaknade med feber och hon ställde in. ganska bra tajming ändå, trots att det var tråkigt såklart. Jag gick och la mig. Sov till nu typ.

Lunchen blev andra frukost och jag har inte hunnit med ett skräp som jag tänkt.

Nåväl... jag har ju lite tid på mig här hemma framöver...

 

Fick iallafall ett mysigt telefonsamtal med en gammal vän precis. Mer sånt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0