Utmanad!

Jag fick en utmaning av Therese!
Jag citerar:

"7 Saker som ni bara måste hinna med innan ni trillar av pinn?
Nu menar jag inte självklarheter som att ni eller era familjer ska vara friska och att ni ska få se era barn växa upp. Det fattar jag med. Nu vill jag höra vad NI personligen drömmer om. Var egoistiska, och tillåt er att låta tanken sväva iväg. För ni vet väl att allt är möjligt nuförtiden?

En extra utmaning till er som jag vet läser bloggen regelbundet.
Michaela, Sara, Lisa. Jag utmanar er att skriva ett inlägg på era bloggar där ni spaltar upp era 7 drömmar"


SO HERE WE GO:

1. Den här drömmen är redan uppfylld men den MÅSTE få vara med därför att få BARN har alltid varit något utav det viktigaste för mig. Om inte det allra viktigaste. Fantastiskt.

2. RESA Det finns såå många platser jag vill se, platser som jag vill uppleva tillsammans med min älskade, platser jag vill se med och utan barn och den listan kan göras oändlig. Jag önskar att det alltid kommer finnas utrymme till resor i framtiden och jag anser att det handlar om prioriteringar! :)

3. Det där HUSET Som vi som familj kan växa i och trivas i. Öppen altandörr, ljumma sommardrömmar med doft av syren, barn som springer ut och in. Riktigt "Lotta på bråkmakargatan"-Style.

4. FISKERESA Må låta märkligt i mångas öron, Men att få åka på världens fisketripp. Fiska arapaima i thailand, Djuphavsfiske, Laxfiske i norrland osv osv. Gah! vi fick försmak i thailand och vill ha MER MER MER!

5. Att få uppleva lyckan i ett syskon till Maja!

6. Att på ålderns höst ha gjort så pass bra affärer genom livet att det finns ekonomisk möjlighet att flytta utomlands lagom till pensionsåldern.

7. Att äga en ORDENTLIG båt. En båt som man kan sova i så man kan åka på låånga turer om sommrarna. Grille längs sjökanten, barn i röda flytvästar, fiskespön i vattnet, havsbrisen i håret o solen i ögonen såklart ;)




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0