Mammadejt :)

Efter incidenten med malens vara och icke vara så begav jag och Majs oss till stan. Storken kaffe och trevligt sällskap i form av tre andra Mammor. Ingela som ju är känd sedan "länge" nu, Lena som senaste jag träffade hade magen i vädret och så ett nytt tillskott till samlingen i form av en Cattis med en liten Irma som är född närapå samtidigt som "Apan".

"Hajjen" alltså Majs var på sitt allra mest övertrötta humör och skrek och skrek och ville INTE sova. Men det var mycket trevligt (som alltid) som vanligt och jag undrar lite stilla om folket runt om oss också tyckte det. ja menar tre liggvagnar och en syskonvagn på liten yta. haha!
Nästa gång får vi vara hemma hos nån av oss för att minimera fikautgiftrerna kom vi fram till! Ypperlig idé! tradit att dricka vatten liksom ;)

vi kom hem strax efter Jimmy och hängde alla tre i sängen. Majs blev övertrött och somnade inte förren nu precis. Fasen den där j'vla gränsen är HÅRFIN. och SVÅR att tajma jämt.



... Vi hittade ingen mal (?) jimmy drog ut skänken och vi lös och letade bakom i och under. Jag gissar på katterna och kväljningskänslan kommer på en gång tillbaka, huga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0