"Kiss i sängen och ha det bra..."

Jepp denna natt och dag har gått i kissandets tecken. VERKLIGEN. det var första gången som blöjan inte höll tätt. tror det mest berodde på att man typ sover när man byter på henne mitt i natten ;)
Iallafall så vaknade hon och var GENOMVÅT. hela hennes säng, kudde, body,strumpor. Det var bara att plocka upp och byta om henne och hoppa över henne till oss. Där sussade hon sött vidare till halv NIO. härmed kommer jag alltså flytta över henne till oss om hon bestämmer sig för att vakna 06 fler nätter, att ja inte tänkt på det då.. blä!

Sen lagom till andrasovet låg hon och myste med pappa i sovrummet, i vår säng igen och han byter blöjan som vanligt. hehe och majs flinar och pappan pratar med henne en sekund innan han sätter på blöjan och VIPS så var pappa nerkissad (och vår säng lite) jag tog emot en nakenfis till Maja och då bestämde hon att hon inte var färdig utan kissar på mig också. mysigt!

så nu går tvättmaskinen på högvarv. TACK GUD att man har tvättmaskin hemma. Fy fan vad jobbigt att behöva släpa ner sig till tvättstugan liksom och boka tid och allt det där. Men det är bra att göra det ibland när man har mycket tvätt men som såhär liksom. rätt ofrächt om man skulle behövt vänta med att tvätta upp alla nerkissade lakan liksom :D hurra för maskinen!


och godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha ja visst är detkul med nerkissning...ironi.

Ja tack och lov för tvättmaskin...tvättar inte heller i tvättstugan...

Ha en bra kväll

Postat av: Therese & Agnes

..."ligga lite och fundera. Varm om stjärten som en sommardag, jag tror jag kissar lite mera!" ;)

2011-02-20 @ 17:13:16
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0