Inspiration :)

Var förbi Jessica en sväng nu på morgonen, klämde lite på hennes söta söta mage. På allvar har jag nog aldrig sett någon som är så vackert gravid som hon är. Missförså mig rätt visst är alla vackra i sina magar och det strålar och allt det där. Men jag var mest stor. faktiskt. jag trivdes som fan i min gravidkropp men nån söt lite kula som bara syntes frammifrån hade jag dårakt inte :)
hehe!

På en av mina mamma-bloggar jag dagligen följer kom jag över detta inlägget. Och jag kan inte mer än instämma. att föda barn är det häftigaste jag nånsin gjort. Smärta jovisst. Som FAEN men vad får man inte sen då? det är underbart och jag ÄR avis på Jessica som har den häftiga upplevelsen framför sig (samtidigt som jag är sjukt glad att maja växer och frodas och att jag snart är tillbaka i min "egna" kropp igen!)



Yeah! ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHA!



PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEACE!!

2011-02-21 @ 14:22:46
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0