Helgen snart slut

Fasen vad helgerna springer iväg. Man har tusen saker att göra och man hinner knappt med hälften. Denna helgen har vi ju som bekant fått ta hand om min äldsta lillsyster, Majas storamoster, Sofie. Den 7 mars korsar hon atlanten och åker för att bosätta sig i Bartlett (1h från Chicago) som Au Pair i ETT HELT år. Det är tur att det finns dator och Skype kommer vara inbokat minst en gång i veckan framöver.

Ikväll var Majas faster Tina med sambo Micke nere och fikade (på... ja gissa EN gång) Maja fick present! en tröja med tillhörande byxor och ett par svarta byxor från Moomin :) Tusen tack snälla snälla ni, det var jätte fint alltihop! Foton kommer imorgon!

Hon blir så bortskämd av nära och kära den där lilla tösen, och då menar jag inte bara med saker och kläder utan med kärlek och omtanke. Det som såklart är det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Ersättningen smakar ju lite sött på nåt vis, tycker jag. Brsötmjölken har jag ju då inte smakat, haha, men kan tänka mig att det inte smakar så mkt alls? Så det är säkert godare med ersättning. Idag har Elliot dock ätit bröstmjölk utan problem med:) Men alltid när han är lite jobbig att mata så har han fått bröstmjölk, alltid när han får ersättning så äter han helt glupskt:)

2011-02-28 @ 15:06:39
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0