Farfar.

Tänkte på farfar idag.


Jag vet inte så mycket om honom, inte egentligen, vet inte ens när han är född. Han bara dog sådär, konstigt. Jag kände inte mycket då och jag har inte tänkt så mycket på det och vet inte varför jag gör det just nu. Jag kommer knappt ihåg nåt av begravningen heller, jag va jätte sjuk med massa feber men iallafall. Det är liksom ett töcken hela den dagen. det är en konstig känsla. Jag vill ha en kopia av det där fotot som vi hade i kyrkan, det va så mycket farfar, precis så som ja kommer ihåg honom.

Undrar om ja kommer att träffa Britt igen. Känner att jag ska ta mig till Helsingborg när jag är hemma nästa gång. Hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0