treårstrots

Vi befinner oss uppenbarligen i det som många refererar till som treårstrots. släng in avundsjuka på nykläckt lillebror och semester"rutiner" på det så har ni vår vardag. Idag har jag bara gapat. gapat gapat gapat hela långa dagen.
förutom när vi var hemma hos Myomange och firade Jacobs treårsdag. När vi är borta sköter hon sig (och jag med) men på hemmaplan brakar helvetet loss. på riktigt. det rivs, knips, skriks, slåss, kastas med saker, gör allt tvärtemot. Jag blir galen. Ikväll bestämde hon sig för att gå och sova 10 över sju. sen bestämde hon att hon inte alls skulle sova och somnade 22.30 istället. skrikfest.

jag har googlat idag, första gången faktiskt och kom fram till ingenting. förutom att JAG måste sluta trotsa HENNE.

Och nästa vecka jobbar Jimmy. High Life.

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoj! Ojojoj låter som en riktig prövning! Kämpa på så håller vi tummarna för att det lättar! Är det inte dags att döpa om bloggen? Så Felix får va med också? :) kram!

2013-07-14 @ 07:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0