2013

Sista dagen på 2012 avnjöt vi här hemma. BARA vi. Allt gick en enligt planerna. Maten blev fantastisk (svårt att den inte blir det med oxfilé och tusen goda tillbehör), barnet somnade efter förrätten. Efterrätt i soffan framför tv:n som förvisso visade ett väldigt värdelöst utbud. klockan 23.15 knöt vi oss. vi låg i sängen och lyssnade på lite raketer sen måste vi somnat. Jag vaknade vid 12 när Maja knorrade hon somnade om snabbt och jag ställde mig i fönstret och kikade på lite glitter. Sen kastade jag skallen på kudden igen. Lagom. Så förbannat lagom.
 
Efter alla gäster och all sjuka och alla festligheter den gångna veckan var detta PRECIS som vi önskade. och idag har vi välrldens godaste matlådor till lunch.
 
2013 tar sin början. det händer mycket i år. Det största såklart att vår familj blir fyra och att Maja ska få bli storasyster ♥ vi längtar!

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Mysigt det lät!

2013-01-06 @ 12:14:01
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0