Adventspynt och massvis med snö

Jag har varit hemma från jobbet sen en smärre krash i onsdags. Knökförkyld och öm. På en höft sådär ;) Idag har jag iallafall hunnit med hemmet i sakta mak. Släpade ner lådorna med julpynt från klädkammaren så nu lyser stjärnorna där dem ska vara och vardagsrummet i övrigt ser ut som en bomb dratt av bland tomtar och troll.
 
Maja hjälpte mamma att packa upp tomtar och änlgar och placera ut dem där hon tyckte dem passade. Den stora nallen med luva fick tom äran att smaka en smarties. Ja ungen har fått lite godis. de där små rören med smarties i och hon sitter som klistrad framför tv:n. Fredagsmys.
 
Snön har kommit med besked. I förmiddags när jag kom ut såg jag att grannen hade skottat inte bara deras "uppfart" utan även VÅR. Ack vilka bra grannar vi skaffat oss ;) Hos samma granne finns även en soffa alternativt köksstol som jag har naglat mig fast vid ett par timmar varje dag nu. Misstänker att det blir fler sådana dagar framöver av olik anledning. Mer om det.
 
 
och tydligen kan man numera koppla bloggen direkt till instagram. Jävulskt smidigt om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2012-12-03 @ 20:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0