Näsblod och brakfis - en måndag hemma hos oss

Hektiskt var bara förnamnet. Eftermiddagen började väldigt lugnt och harmoniskt iom mina söta söta kollegor som lät mig kila till tåget i tid. Hämta barnet och en kaffe på trappen med grannen. Vi begav oss mot rushkanan och Maja lyckades åka en gång på ett tillfredställande vis som sig bör, och en gång på ett icke så tillfredställande vis som slutade i näsblod och ledset barn :(

Vi gick hem och mös på soffan. maja fick såklart smaka den damsugaren som jag sparat till pappan i huset och humöret gick uppåt lite.

Jag hittade spetsen på en ny tand och Maja brännde av världens brakfis på pottan innan badet, det lät i hela huset ;) Där kom även en liten liten klick bajs och maja gjorde stoooora ögon! :) spännade när saker dyker upp från ingenstanns liksom...

Nu sitter pappa och dotter och badar och jag ska börja med middag. Klockan är bara fem och det känns som att det är dags att sova! TRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åååh min lilla rumpefis <3 stackarn!

2012-05-07 @ 18:02:31
URL: http://typsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0