Materiella ting

en kväll i veckan slutade i en tripp till Gränby tillsammans med grannen. Det visade sig bli en väldigt trevlig tur som bjöd på en hel del självironi och massa skratt. Lite mindre shoppat dock. Jag kom hem tomhänt. fantastiskt.

Men vi var inne på Name It och kikade och där hittade jag en byxdress jag vill ha till Maja i sommar. När jag senare kom hem så minns jag att jag höll i en sådan förra sommaren från POP. En fantastisk liten sak med lingon och små blad på, i rosa såklart ;) Men den gick loss på närmare 500 spänn och Maja kunde inte bära upp den då ens. så tack men nej tack.

Igårkväll hittade jag samma dress på tradera!

170 spänn istället. Nyskick i storlek 92.

Nu längtar jag efter post. Tänk så bra det kan bli! :D


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Den är ju så fin ;)

2012-05-29 @ 21:35:58
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0