Tips! Från Nameit

Idag tog vi oss en sväng till Gränby i jakt på gummistövlar till Maja. I djungeln irrade vi bort oss och kom hem utan. Men istället hittade vi årets vår-overall. En softshell variant som ska vara helt vattentät. Fodrad med fleece och förstärkt i rumpa och på knän. Hur fin som helst i lila. En matchande mössa fick hon också. Sen fick vi samtal av mormor som gav Maja overallen i "Börja dagis"-present ♥




Känns prisvärt.
Regnkläder och overall i ett liksom.

Nu var det bara stövlarna kvar dådå.

Och vårskor? ska man köra på gympapjuks till dessa små eller vad säger ni? Tips tack!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kommer att ha typ gympaskor till Joel när det börjar bli dags för det (om det blir som de lovar så blir det redan nästa vecka).

Vi behöver skor som andas till våra barn för de har fotsvett och kan inte ha något annat än skor med tyg på ovansidan.

2012-03-07 @ 21:18:21
Postat av: ia

Har alltid kört med gympapjucks till mina, tänkte detsamma med Stina. Har lyxat till det ibland och köpt höst/vår skor "gå på stan skor" kallar vi de. Blir också nåt sandalaktigt när det är varmt.



Jag måste nog rota i kassen med skor jag fick från systeryster...

2012-03-08 @ 06:16:40
URL: http://soslivet.wordpress.com
Postat av: Caroline

Jätte fin overall! Vore det inte för att jag redan i höstas köpte ett par överdragsbyxor så skulle jag absolut kolla in den där overallen.



Viggo har ju precis lärt sig gå och börjar inte på dagis än på ett tag (har sökt dagis till maj månad men det finns ingen plats, tidigast i augusti om vi har tur) så skor och ytterkläder känns inte så panikartat för min del. Har köpt ett par adidas gympa skor till honom. Hoppas det är bra att gå i också. Funderade på ett par kavatskor först men valde tillslut adidas. Va hade Maja för första skor?

2012-03-09 @ 15:07:16
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0