Måndag

Nu drar vi mot förskola igen. 2 veckan påbörjas och planen är 9-15 idag 7-15 tisdag och onsdag sen börjar jag jobba igen. Hoppas det går lika bra som förra veckan!
Lillfia sover fortfarande och jag har petat i mig frukost på det lilla vi hade hemma. Handlas idag minsann!

Vädret verkar vara rätt kallt idag men fint. Får hoppas det blir varmare. Fika med Mia (som också skolar in sin dotter på Majas avd) står på schemat idag. Och fortsätta med trapp-%?&*#%&#.


Tror vi har bestämt golv till nerevåningen nu! :D och hallen ska snart få sig ett lyft!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ÅÅÅ!!! tala om för mig hur ni gjorde med eran trapp sen!! Så jag kan få hjälp med min ;) Ska ni lägga stepkit eller bara måla stegen?

Kram!!

2012-03-26 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0