Informationsmöte på förskolan

Jisses vilken stressig eftermiddag. Hann med 17.05 tåget. grabbade min cykel med punka på stationen promenerade hem. Hemma tio i sex. Äta mat. Klä om. Infinna sig på Majas förskola halv sju. STRESS!

Väl där fick vi träffa fröknarna, vilka namn jag glömt SAMTLIGA redan (kass!) och kika på lokalerna. Allt är nytt och frächt och ganska ofärdigt. En del frågetecken men det lär ordna sig längs vägen. :)

Över lag känns det spännande.

Nu har jag två telefonsamtal jag skulle ringt men jag ORKAR inte. tillåt mig att dö i soffan. Emy o My. jag ringer imorron istället ♥

Imorron kommer Jossan hit med lilla I och vi njuter av en dags ledighet innan vi börjar förskolan!


Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till imorgon!!

2012-03-13 @ 23:57:59
URL: http://www.systertherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0