Nu tar vi snart helg.

Nu är jag påväg till jobbet, idag vankas PIM seminarie så att jag kan få mitt diplom och senare även mina 2 utlovade semesterdagar. Bra skit.

Sen påbörjar vi nästa etapp med hemmet. Vi river vardagsrumsväggen. Den in till köket.

& MER spännande! Vi hade en kille här som kollade på badrummet igår. Prisförslaget kommer i början av nästa vecka. Han sa iallafall att det var inga konstigheter med något av badrummen. Å andra sidan kollade han bara på ytan såklart. Jag har ju viss misstanke om att iallafall badrummet här nere inte kommer vara så kul när vi river det för mattan på golvet har lossat mer och lossar mer och mer från brunnen för varje månad som går.

Några fler prisförslag lär vi ta in men sen bör vi nog ta oss till banken för att kunna styra upp det här på riktigt, innan vi sitter med en fuktskada som kostar BETYDLIGT mer att ordna. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0