Barnvakt och barnloppis

 
Idag passar vi Jacob från 12. Vi övar på tvåbarnsliv och kör lite ärenden idag i kombination med passning. Vi startar med barnloppis vid Fyris Park sen hörde jag ett rykte om att Bellis säljer ut alla blommor och krukor till halva priset. Passar bra eftersom jag igår fick ett ryck och tog bort mina vårblommer från krukorna. i ena krukan bodde ett helt myrbo i kombination med löss. äckligt. Den dumpade jag i skogen så lite mer jord behövs också fyllas på. Hittade en massa roliga bilder i arkivet här på bloggen. Låt mig presentera: LITEN hymudd ♥ en av de tre kattungar som Sid fick hemma hos oss i Gottsunda :)
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jisses va söt!

Svar: Ja! dem var fantastiska. fantastiskt söta och fantastiskt jobbiga! :)
Sara Lidén

2012-07-02 @ 21:12:56
URL: http://karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0