En ypperlig start på semestern det här

Nu har Majas Mormor och Lasse åkt hem till Skåne igen efter några underbara dagar fyllda med bus och kärlek. Nu sitter vi hemma och min semester har börjat. det firar jag med att inte ens plocka undan frukosten när klockan slagit två.
Barnet firade semester med att sova i mer än två timmar i sin vagn. Jag fick dricka kaffe och hjälpa grannen att anlägga rabatt. Det blev mest kaffe. I den tilltänkta rabatten hittade vi någon form av kryp. med ben i fram och huvud som en myra fast större och med bakdel som en mask. jävligt konstigt. Säkert en alien som kommer att förinta oss allihop här på gatan i byn, en efter en inom en snar framtid. Jag gjorde det bästa av situationen och dumpade krypet i brunnen. såklart.
 
Nu samlar vi kraft att fixa lite sen lunch. Framför Nicke Nyfiken som just nu jagar kaniner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0