Belysning och spackel ikväll

Nu har vi spacklat en runda till på ena väggen. Hoppas att det räcker nu. De förra ägarna med tummen mitt i handen hade så vänligt satt igen en dörr mitt i vardagsrummet utan att "arbeta igen den" gipsskivan ställde till problem för vår easy cover som inte fäste ordentligt och lämnade fula skarvar under färgen. Nu har jag pillat loss skarvarna igen och gjort ett nytt försök till spackel. Imorgon bör det ge sig.
 
Har äntligen hittat en bra bild på lampan jag vill ha i vardagsrummet. Dem hade den på Fullerö förut och jag HOPPAS den finns kvar. Från Watt och Veke. den lila på bilderna alltså.
Hittade två alternativ på Ellos också. Aningen billigare men aningen tråkigare också.
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Oj så fin den lila lampan var! supersnygg med tyget invändigt!!

Svar: Ja visst är den! Jag hoppas verkligen att jag kan hitta en återförsäljare! :D
Sara Lidén

2012-07-05 @ 09:30:51
URL: http://blomstertappan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0