London 11-13 januari



Syftet med Londonresan var att entra europas största IT-mässa på Olympia. Helt sjukt stort, helt sjukt mycket inspiration MEN eftersom jag håller allt jobb utanför bloggen så tänker jag endast berätta om de saker vi hann med att göra på fritiden, dvs främst seneftermiddag och kväll.

Vi bodde på Russelsquare, en väldigt fint hotell och jag delade rum med en kollega från vår "andra" förskola. Första kvällen bjöd på piccadilly, china town, pasta bolongnese och en hysteriskt rolig bussresa dit :)

andra kvällen var vi så trötta att vi inte orkade ett skvatt efter mässan. Det blev middag på hotellet och sen SÄNGEN.

På fredagen hann vi med Big ben och parlamentet, därifrån fick vi även se London Eye, vilket jag snabbt konstaterade att jag aldrig skulle satt min fot i! jisses!
Lite shopping längs Oxford street grejjade vi också, allt under viss tidspress men Primark hann vi med och för en BILLIG peng fyllde vi våra resväskor (samt handbagage) med allt från väskor till underkläder och barnkläder såklart. Med mig hem köpte jag även en wishkey till min kära man som stått för marktjänsten här hemma medans jag var iväg och saknade hjärtat i tusen bitar emellanåt.

Men för att vara första gången borta från maja måste jag säga att det gick över förväntan, vissa tillfällen ville man bara teleportera sig hem, mycket nog för att min mobil inte funkade ALLS i london. ytterst påfrestande stundtals. Men det gick ju bra. Jag tror att dem här hemma saknade mig också lite iallafall :)


(Detta är ett tidsinställt inlägg)


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh jag vill också till london :)

2012-01-18 @ 14:26:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0