FREDAG

Vissa mornar är det trägare att ta sig till jobbet än andra. Jag somnade som en klubbad igårkväll med förkylning i hela kroppen. Redan i går morse var det totalkört. Men igår var det så rörigt på jobbet att det inte gick att vara sjuk och idag är det faktiskt fredag och jag har kort dag. Dessutom finns det alvedon.

Jag har nu jobbat en vecka på min nya avdelning och jag tycker det är SUPERKUL. Nu har vi haft den lugnaste veckan nånsin typ men iallafall. MYS!

Jaha, dags att gå dådå.

Snart är det helg!



Fressten, igår gick alla våra tradera auktioner ut och visst råkade vi bli 381:- rikare. hurra! la upp ett gäng till igår i varierande storlekar. Hoppas på lika mycket tur denna gång! :D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hälsa alla fina på Gul :)))

2012-01-27 @ 07:54:42
Postat av: Therése

I'm back!!!

Kul att börja blogga - och läsa bloggar igen ;)

2012-01-29 @ 15:47:08
URL: http://www.systertherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0