12-12-12 Bara för att

 Ikväll kom äntligen jul-pyssel suget över mig. Det har varit frånvarande ganska ordentligt hittils faktiskt. antar att jag har haft lite annat att tänka på. Men ikväll blev det BARNFRITT pepparkaksbak. Det blev ju NÅGRA fler pepparkakor som faktiskt blev pepparkakor av den här degen. Ikväll blev det pepparkakorna som ska hänga i granen. Inför julgransplundringen sen (på juldagen?)

Det var faktiskt ganska rogivande. Pyssel. Jag gillar det. imorgon kommer Märta över och äter lunch, måste handla lunch (!). sen har jag tänkt lussebullar. Maja såg en bild idag och sa direkt JACKS BULLE. (tyder på att vi har fikat över gatan ett par gånger) dags att göra en egen deg så att hon får vara med. Den kan jäsa medan jag hämtar henne imorgon. tänk vad husmoderligt av mig! framförhållningen där!

Mannen är på innebandy och jag tvingar mig att vara vaken tills han kommer hem. Får inte vrida på dygnet nu här hemma i sjukskrivningsland.

 

  

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0