Vab och härligheter

Varför jobba och tjäna pengar när man kan vabba och umgås med hostig unge?

Javisst. För nu har vi börjat på dagis seddu, där frodas bacillerna och det är tydligen såhär det "ska" vara den första tiden. Blä. I skrivandets stund har jag stoppat ner Maja i badbaljan och placerat min rumpa på den enda stol som finns här inne.

Maja plaskar på hej vilt och vips så fördrev vi lite tid. Idag ska jag premiäranvända balsam på majas fjun.

Det blir inte mer spännande än så idag är jag rädd.

En bild på en lite mindre nybadad maja kan jag bjuda på idag. Och på en hårig pappa ;)


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

SV: Man måste börja någonstans! och jag börjar här och nu, många dips kommer säkert komma på vägen! :D Men jag ska iallafall försöka göra mitt bästa! Tack för peppningen, ska ha den i åtanke! Fan, nu har jag en hel blogg jag lovat för ;) kan ja ju inte bara skita i allt! HEJA HEJA mig :D <3

2012-04-17 @ 20:56:04
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0