Maja tillbaka på förskola

Sådär ja.. det var en glad liten fis jag lämnade ifrån mig till fröken M precis. Natten var bra men även om så är jag matt i kropp och knopp. Idag ska jag vila vila vila. mattheten måste försvinna ur systemet. Höll på att få krupp bara av att gå mellan förskola och hemmet. tur att jag inte fick för mig att arbeta idag eller imorron för den delen, det hade jag inte orkat...
Det är synd att man inte är som Maja, som spyr och sen är pigg som en nötkärna dagen efter... Det är för väl att hon får vara på dagis idag, hon klättrade på väggarna här hemma igår och med trött mamma var det inte en bra kombo...

Filmen igår var faktiskt bra. Se den.

Nu blir det tajm för lite frukost här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0