Kvällen då det hände....

Hela söndagen har vi slipat trappa. Jag och Sofie på förmiddagen medan Jimmy tog Maja på en runda. Han kom hem vid två och då tog han över, jag och Maja gick ut och lekte med Jack och hans pappa på gården. Ett par kalla timmar senare fick vi OK att kliva in. Jag slipade pinnar medan Pappa badade maja och sen orkade vi INGET mer. Nattade barnet och hämtade pizza... japp, helt enligt kostprogrammet.... drog igång en film som ingen orkade kolla på.

Då och där plötsligt hände det.

Jag drog på mig löparskorna och tog samma runda som sist.

Vi mätte den idag, jag och den dära PT´n här hemma.

1,76 km tiden blev 13:03 minuter. (det blir 7,25 per km, bara så ni vet)

Fan vad bra jag är (igen).

Fast nu behöver jag pepp med att komma igång med kosten igen. har varit mer än kasst sen i påskas nu... PEPP PEPP PEPP behöver jag!


Kommentarer
Postat av: Den dära PT'n

Vilken tur att du har din personliga kostrådgivare här också då ;) grymt jobbat idag sis! Bra initiativ (igen)!

2012-04-22 @ 20:58:28
Postat av: Cecilia Skoog

skriv upp dig på ett lopp! då får man ännu mer press på sig att klara av ett visst mål! Jag ska t,ex klara av I Form loppet som går i malmö i augusti!



Kämpa på =)

2012-04-23 @ 07:39:24
Postat av: Martina

va härligt och va duktig du är:D de är ju en underbar känsla att bara dra ut och springa:D



Kom igen nu har du väll börjat går de ju inte att sluta;)



Hoppas allt är bra med er

kram

2012-04-23 @ 08:12:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Annichen

Bra jobbat!! Håller med, anmäl dig till ett lopp, jag ska springa vårruset i maj o (om mitt knä håller) tjejmilen i höst :) trodde det var omöjligt för några månader sen (då sprang jag inte alls!)men det går asbra :)

Vill du hålla koll på träningen o så kan jag rekommendera funbeat.se bra träningsite där man skriver in när man tränat osv. Den är lite som Facebook med vänner o så.



Kram kram

2012-04-23 @ 09:03:46
Postat av: ia

Heja heja! Och du kommer alltid att vinna över mig! Kram

2012-04-23 @ 22:56:12
URL: http://soslivet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0