Ingen rolig dag

Förmiddagen startade i KAOS. Hemma med magsjuk moster, "bebis" och Mamma. Orkade knappt ta hand om mig själv, och Maja som bara sover i vagnen, Det var ju sådär lätt att vara ute och promenera med henne när man behövde SPRINGA på toa en gång i kvarten. Fy fan.

Pappa kom snabbt hem som en prins på vit häst, med illamående han med dock men han Tog barnet i vagnen, som sedan sov i 2,5 timme.. tack för den... Sofie o jag kollade på "P.S I love you" som jag fick med mig hem av Lasse.

Lite nyponsoppa och lite fiskgratäng. Nu sitter jag med en bullrande mage igen men det kan vara så att det börjar lugna ner sig. vi får hoppas att natten blir bättre än den föregående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0