sen kväll

Jag som skulle lägga mig tidigt. Jimmy spelar match, som började halv elva (!) och jag håller på att dö i soffan. Maja har magknip och ömsom sover i sängen ömsom sover på mig på stolen brevid. Gissar iallafall på magknip. Hon åt ju ½ burk majs igårkväll och idag bajjade hon små hårda kluttar i badkaret. TRE. gånger. Undra om pappan tyckte det var måttligt kul tredje gången ♥

Imorgon väntar bankbesök och sen APT. Kan bli stressigt. På onsdag tar jag med mig familjen hem till Karin, Danne, Thyra och lilla nya Tilde :) underbart och jag längtar!

nej nu SKA jag plocka ihop mig inför imorgon och bege mig mot säng!


ETT.LITET.BUSFRÖ.


Kommentarer
Postat av: Tea

Hoppas att du kom i säng och att ni fick sova.



Sv:

Tack för dina tips om NAN2. Det var precis det jag funderade på om NAN2 är mer mättande eller bara annat närings innehåll. Miraklet sover i och för sig bra om nätterna men har börjat vakna lite väl tidigt.



Vi ska ha kameran tillhands när vi testar smakisar första gången ;)

2011-09-28 @ 06:42:57
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: My - Mamma till Alma

sv: Vi har valt att avvakta med ersättningen och se hur amningen går. Ska prata med BVC på måndag om det ordentligt, för jag blir riktigt stressad när hon bara skriker och skriker hela tiden..



2011-09-28 @ 15:02:54
URL: http://unwake.blogg.se/
Postat av: ddamon

Hittade inga kontaktuppgifter till dig men kommer gärna i kontakt med dig. Maila mig!

2011-09-28 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0