Och så fyllde ju mamman år också

Mitt i allt annat denna veckan :)

Blev inte direkt mycket kalasande sådär dagen innan operationen direkt. Men My, Magnus och barnen kom över på lite (kaosartad) fika! med sig hade dem en chokladask till födelsedagsbarnet och två presenter till Maja inför stundande sjukhusbesök ♥

På morgonen fick jag sovmorgon till HALV ELVA och sen en frukostbricka med TÅRTA :) och ett mjukt stort paket. Låter bilden tala för sig själv och har lovat att den ska stanna INOMHUS ;)

Tack älskling!



Kommentarer
Postat av: Ia

Jämarns vad snygg du blev! Men den ser skön ut! ;-)

2011-09-07 @ 17:51:26
URL: http://soslivet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan! Har inte skrivit innan men brukar kika in här då vi har nästan jämnåriga döttrar :) Nu till min fråga, vad var det med lillan så hon behövde opereras?

2011-09-07 @ 20:46:36
Postat av: SARA SVARAR!

Camilla: hej! vad kul att du kikar in hos oss :)Maja har en medfödd åkomma som gör att urinen rinner tillbaka upp till ena njuren istället för att stanna i urinblåsan. Klaffen som ska täppa till har nu åtgärdats med vad vi hoppas är gott resultat. Jag har hållt denna resa rätt utanför bloggen men det kommer nog komma en mer detaljerad redogörelse när vi vet att allt gått som det ska! ha en bra kväll!

2011-09-07 @ 21:18:23
URL: http://smileysara.blogg.se/
Postat av: Jossan

Aaaaa!!!! Onepiece!(eller hur det nu stavas??!) Det vill jag också ha :)

2011-09-07 @ 21:47:54
Postat av: emy

SÅ JÄVLA BRA !!!! : D

2011-09-08 @ 19:05:18
URL: http://dontforgetyourcamera.blogg.se/
Postat av: lillamoster(samantha)

åååå sån vill jag med ha

2011-09-09 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0