Ny vecka

Jaha, måndagen till ända.
Stängde idag och kom hem sent. Till GOD lagad middag bestående av en gryta som puttrat sen klockan 5. Han är bra min man ♥

Nu ligger Maja i sängen och har lärt sig att ROPA efter mig. "mammmma...maaammaa" låter det där innifrån och det är SVÅRT att inte vilja plocka upp henne igen. Dock är hon inte alls ledsen men väldigt trött. älskling!

Jag fotade Majas 11 månaders kort på Pingufilten tidigare och det börjar bli SVÅRT nu. Hon vill inte direkt ligga ner om man säger så. Undrar om jag får fota en stående Maja på nästa kort. Kan inte fatta att vi är framme vid näst sista månadsbilden nu. galet!

Ska pillra med lite födelsedagskalas inbjudningar nu.
Funderar på datum. Helgen innan maja fyller bor vi i flyttlådor i gottsunda, helgen efter flyttar vi... lite knepigt. jag vill ju fira henne i nya huset!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0