Nu är dem tillbaka!

Hela Majas första höst hade hon dessa, eller tja, från och till dådå. Hon hade ju fler brallor som användes flitigt också. Tror hon hade iallafall ETT par i varje storlek 56-68. Sen blev det vår och dem försvann och ersattes av andra. Men NU NU är dem alltså tillbaka! favvo-thightsen. vi har ett par i 80 de svart och vitrandiga. Dem är snyggast. och redan luggsletna på knäna, jisses vad detta barn nöter brallor nu för tiden.

Jag vill ja samtliga. I storlek 80. och det bästa är att det är 3 för 2 så kalaset landar typ på 160 pix. Billigt och bra.

I övrigt så gjorde Maja framtsteg på gå-fronten idag. Hon stod utan att hålla sig, böjde sig ner efter Pingu utan att sätta sig på rumpan, plockade upp Pingu och reste sig igen.
Igår tog hon även första klivet mot mig. hon höll sig i bordet, släppte, tog ett steg och trillade fram på mig. Inte ett "riktigt" steg men ett värt att notera ♥
Jag misstänker att hon går innan ettårsdagen. Snart dags att börja tippa. Lillamoster vann "vadslagningen" kring när Maja skulle börja krypa. Får se om hon brädar oss igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0