Fredag ♥

Det blev en lång fredag på jobbet för min del. kom iväg till tåget kvart i sex och åkte direkt till Storvreta. Pratade med säljaren igår och vi fick komma och mäta redan ikväll! övervåningen var ungefär så stor som vi trodde. Golvet ligger på Beijer och väntar på oss. Eller på huset snarare :)

vi väntar och längtar. Insåg att Majas rum är större än vad jag kom ihåg. Positivt. Sen åkte vi hem och sket i att storhandla.

Maja håller på att somna nu och jag slappar i soffan. antar att jag också somnar snart!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Snart är ni där, tiden går! Oktober är ju nästa månad! =)

2011-09-10 @ 10:10:08
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0