Saknar!

Jag saknar min fina lillasyster! Hon den där som är i USA till mars :(

Det blir mer påtagligt emellanåt. Man liksom kommer på saker vi brukade göra tillsammans när hon bodde här uppe. och ofta smyger saknaden på när vi varit eller är påväg ner till Skåne. För nånstanns tror jag att jag inbillar mig att hon är där nere. Men så är hon inte det när vi kommer. Bajs.

♥ you


Visst saknar vi den andra lillasystern också men henne får vi iallafall träffa med GANSKA jämna mellanrum, även om det också känns som en evighet sedan nu!


Kommentarer
Postat av: lillamoster(samantha)

Jag saknar er så mycket Sofie med puss sami

2011-10-04 @ 17:10:08
Postat av: sofie

jag saknar er alla också!

2011-10-07 @ 20:41:48
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0