Ge upp.

Där sket det sig, jag som tappert försökt mota förkylningen i närmare en vecka. Utan röst och med igenkorkad näsa fick jag ge upp idag och gå hem från jobbet strax efter ett. RIKTIGT segt. Kände dock att mitt tålamod med barnen idag var nere på noll. det är trist när det känns så, tjatfröken.

Nu har jag sovit i nästan tre timmar på en alvedon. nu känner jag mig piggare igen.

Maja sover i sin vagn och jag hänger i soffan. Jimmy skickade vi ut på svampplock. Man måste ju passa på när hela skogen är full under så kort tid. han har laddat hem en svamp-app. nörd. ♥

det blåser kalla kalla vindar nu och det blir mörkt halv åtta. Hösten är här. Det går inte att ta miste på.



Och Maja fyller snart ett.
Jag frågar mig igen hur det är möjligt.
Och hon går nästan hela tiden nu.
Mer och mer för varje dag.
Stora tjejen minsann.
På Lördag/Söndag blir det kalas!

haha det börjar bli svårt att fota damen, hon är så snabb, vilket ofta resulterar i skojjiga bilder där Maja redan är påväg iväg ♥
som den till höger. hiih.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0