Söndag

Förra veckan gick i sjukans tecken. Först Lillfia sen pappa lite halvt och till sist var det min tur. Blev ett par dagar hemma från jobbet :(

Men nu är vi friska och krya. eller tja Lillfi hostar och snorar men det är liksom inget ovanligt känns det som. Helgen har gått i julens tecken. Vi har pyntat, bakat och idag väntar glögg och lussebulls bak.

Jag har provat ett nytt recept från en bloggerska som utlovar maximal saftighet. Får se om det lever upp till omdömet! Kesella brukar jag ha i men inte sirap ist för socker. Så det känns lite spännande.

Pappan och barnet är på ovanvåningen och leker. jag sätter deg och passar på att blogga. Ni får klara er utan bilder idag också då kameran är där uppe!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0