Underbara dag!

Idag blev det en riktigt härlig dag trots att den började ruttet som bajs. (moget uttryckt där)
Karin och Thyran har varit här och lekt med oss. och i vanlig ordning så trevligt att jag glömde kameran! :)

Maja imponerade med att sätta sig upp själv från magläge ♥ Nu går det undan här hemma känner jag.
vi har slagit vad om när hon kryper. Ska lägga upp listan här sen.

Nu har Jimmy kommit hem, han som ringde och sa att han skulle jobba till fem idag. hörde nycklen i låset tio i fyra som vanligt. Lycka!

Anledning:( hahahaha, låt mig dö lite) Blodomloppet med jobbet. min kära man ska knata en halvmil nu i eftermiddag. och han har ju verkligen legat i och tränat inför. Han ångrar sig bittert ♥ vi ska med och peppa iallafall!



En äldre bild på Maja och hennes kompis A som vi busar med ibland ♥


Kommentarer
Postat av: Therése

Åh vilken fin bild <3!!!

Var ni också på blodomloppet, synd att man inte visste att man kunde gå med barnvagnen runt. hade varit kul =)

2011-05-31 @ 22:03:50
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0