Sjukstatus

Imorse vaknade Maja 08 och gallskrek på samma sätt som inatt. febern var hög det fattade jag utan att ens tempa. hon var kokhet stackaren. Bytte en blöja, gav henne en Ipren och sen vaggade jag runt med henne ett tag tills hon lugnat ner sig. Sen somnade vi om till 10 då vaknade hon och jag tempade henne till 38.5
Men hon var vid gott mod, åt gröt och vi mös i soffan.

vi gick till affären sen tog vi rundan om My och Maja sov i vagnen, kaffe och snack på altanen. När vi kom hem var Maja feberfri igen. och då har hon inte fått alvedon sen imorse. Så vi hoppas att det är över för denna gången nu.

Jag håller på och tvättar alla sängkläder och ikväll ska samtliga nappar och flaskor kokas. uppdrag: "Eliminera sjukan" har startat.

Skulle egentligen träffat Cicci och Jessica+magen ikväll men vi sköt på det till nästa tisdag. Mammahjärtat tillät mig inte att åka hemmifrån heller. ♥

Nu ska barnet sova eftermiddagslur!


EMY: jag ska abolsut lägga upp länkar till husen :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Stackars Maja! Hoppas hon kryar på sig så att vi kan busa på Öppis imorgon =)



Kramar

2011-05-18 @ 19:57:44
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0