Ny kategori.

Jodå.
Nu är vi påväg frammåt!

Husletandet har inletts och det förtjänar en egen sådan. kategori alltså.
Detta är första steget mot vårt dröm-boende. Det är så spännande så man nästan avlider.
Kvällarna spenderas framför hemnet och helgerna kommer ägnas åt visningar och åter visningar.
Det bollas och räknas och funderas här hemma.
Jag har redan börjat planera en storrensning av grejjer vi ska sälja eller packetera om för framtida förvaring.
Dock är takten inte 100% ännu, vi börjar båda jobba i februari och i samband med det känns en flytt rimmlig.
Häng med på resan vettja!



Why not?


Kommentarer
Postat av: C

Hör inte till inläggets ämne. Jag har för mig att jag har sett recept på kycklinggryta för de minsta här på bloggen. Nu när jag letar, hittar jag inte det. Kan ha drömt. Men om du har något, får du gärna lägga ut.

2011-05-16 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0