My(s) idag! :)

Tröttheten gav med sig efter ett par ORDENTLIGA koppar kaffe hemma hos favorit-myjacobochlinus ;)
Äggmackor och massa barnmys. maja blev tröttis precis lagom tills att vi skulle gå hem och har just somnat i vagnen, snart ska vi ta bussen in till stan. Möta pappa bak stationen och så ska jag hoppa på tåget till jobbet.
Hundra år sedan vi var och hälsade på känns det som :(

Men först måste jag hoppa i lite kläder som är utan barnmatsfläckar!

fick hem en tunika som jag budat på på tradera idag och gissa om jag blev glad när jag insåg vilken  kollektion den kom från! visar senare!


Kastar in en bild på Majas absolut bästa snutte också. Pingu med massa massa "tvättlappar" på som man kan pilla med i evigheter innan man ska sova :)
Pappa köpte den i samma veva som han fixade "lillahaj"-skylten till vagnen och majas sovhörna när jag och magen var i skåne förra sommaren.
Mys var det här ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0