FREDAG!

Hurra!

Natten var en sån där underbart bra natt med massor av sammanhängande sömn! Maja bökade rundor där kring 01 så jag plockade över henne till mig och hon sov som en stock, hon rörde inte en fena typ och hon åt inte heller, hon tuttade lite på flaskan kanske ett par min sen somnade hon om, vilket gjorde att det inte behövdes bytas en enda kissblöja heller. tendensen är faktiskt att hon äter mindre o mindre om nätterna. Snart kanske?

Nu har vi varit uppe en stund, efter sovmorgon till NIO. Maja sitter nöjd på golvet o plockar in o ut leksakerna ut sin låda.
Hon ska få sova sitt andrasov i vagnen och under tiden ska jag laga en ny laddning kycklinggryta med basilika!




Kommentarer
Postat av: Elena

Vilken goding hon är! Hoppas hon inte kommer va alltför gammal när jag får barn så att de kan leka ihop!

2011-05-06 @ 14:52:52
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0